De Natuurlijke Eet Leefwijzer
We moeten meer bewegen, stil zitten is het nieuwe roken. Ik hekel een sportschool laat staan verplichtingen aan gaan. Maar bij een natuurlijke leefstijl hoort ook natuurlijk bewegen, gewoon wandelen, of de trap nemen ipv de lift, fietsen, krachtraining of aan crossfit doen, dat kan zelfs thuis, nou ja soort van, joepie. Dus niet hardlopen, cardio die er juist voor zorgen dat je cortisol hormoon van uit balans raakt wat juist niet de bedoeling is.
 
Bewegen, we doen het te weinig en als we het doen ook nog eens onnatuurlijk. bijv. door eerst te eten. Wie eerst eet, loop je op glucose ipv op vet verbranding. 
 
Geen zin in bewegen? Dit komt mede door een onnatuurlijke leefstijl, we weinig of verkeerd bewegen. Natuurlijke voeding geeft weer zin in bewegen, ik spreek uit ervaring. De fluweelboon kan je hier ook nog eens bij helpen om in beweging te komen.
 
Veel huidige diëten, trainingsmethode en leefstijladviezen brengen je hormonen uit balans, zoals ik al aangaf, afvallen is meer dan alleen een slanke lijn willen. Daardoor wordt je futloos, ongezond en krijg je juist overgewicht. Wat kun je hier aan doen? Klik hier.
 
Ik ben thuis zelf gestart met krachttraining omdat ik mijn groeihormoon wil stimuleren, je spieren verbranden immers je vet. Ik heb daarnaast nog eens zittend werk, dus beweeg ik te weinig en dat is funest, daar zwakken je spieren ook van af. Daarom is het juist van belang dat je natuurlijk eet waar al de 4 voedsel groepen in voorkomen en je spieren sterkt  door krachttraining, niet door alleen hardlopen
 
Slank worden is leuk, maar als je niet de juiste voedingsstoffen krijgt zoals bijv. eiwit wat belangrijk is voor je spieren, het lichaam dat nodig heeft en bij te weinig, gaat het lichaam je spieren gebruiken om eiwit te krijgen. Dat is funest voor je spieren en nemen in kracht af, je verbrand dus geen vet, maar spierweefsel. Jij maar denken dat je goed afvalt. Daarom is het meten in cm ook belangrijk, je zult zien als je alleen maar afvalt en dat ook nog eens met een regulier dieet, je afvalt in gewicht en nauwelijks in cm, dat betekend dat je je spieren aan het ontkrachten bent. 
 
Ik volg een soort van crossfit voor beginners met mijn wondercore smart en wondercore buiktrainer. Daarnaast gebruik ik als extra haltersets voor de armen en voor de benen een aerobic halterstang incl gewichten.
 
Lekker op mijn eigen tempo en wanneer het mij uitkomt, geen drang om naar de sportschool te moeten, omdat je er voor betaald hebt. Ik moet zeggen met resultaat, want ik voel me er heerlijk bij en ik ben echt niet fanatiek. Ik tracht elke dag minimaal 15 min, maar dit lukt niet altijd, maar zeker 3 keer per week.
 
Bemerkt dat mijn gewicht stabiliseert of zelfs wat meer wordt (spieren wegen meer dan vet), maar mijn cm worden minder, gevolg, meer vorm en tailer, dit merk ik aan mijn kleding die losser wordt terwijl mijn gewicht zweeft tussen de 68,7 en 73 kilo. Niet gek dus. Ik voel me echt fit en vitaler, merkt dat mijn spierkracht weer toe neemt, power to the woman ;-).
 
Dit had ik zeker niet zonder Metabolic Balans gelukt en met de kennis overdracht van Amber Albarda, Richard de Leth, Ralph Moorman en Gerda van Dijk. Gerda van Dijk van Prima Balans heeft mijn nog een laatste zetje gegeven ivm mijn hormonen. 
 
Jesse van der Velde heeft een E book verlies 5 kilogram buikvet in 20 min trainingsschema.
Zou zeggen probeer het eens uit!
 
Maak simpel je website Eigen site maken